Ne reži me!

Ne reži me! - Šlibar, Snješka | Bedriftsportalen.org Zadovoljstvo nam je predstaviti knjigu , koju je napisao . Preuzmite knjigu . u PDF, TXT, FB2 ili bilo kojem drugom mogućem formatu na bedriftsportalen.org.

INFORMACIJA

AUTOR
Šlibar, Snješka
DIMENZIJA
9,19 MB
NAZIV DATOTEKE
Ne reži me!.pdf
ISBN
8518463750732

OPIS

Ne reži me – Kako povećati grudi na prirodan načinDa biste vježbanjem postigli rezultate, potrebna vam je disciplina, ustrajnost i dobro znojenje. Pritom vam društvo i šale pomažu da vam sve skupa lakše legne. Čitanje knjige Ne reži me! autorica Šnješke Šiibar i Kristine Ukalović, zabavan i opušten način pisanja o vježbama za povećanje grudi, podsjetilo me da je u društvu lakše vježbati. Zato će knjiga biti dobro drušvo za sve pripadnice ljepšeg spola, koje odluče na prirodan način brinuti se za svoje grudi. Kao sportaš mogu reći da je program vježbanja cjelovit, upotpunjen i dobro isplaniran. Način na koje su vježbe opisane jasan je i kratak. Osobito bih istaknuo opušten i zanimljiv način naziva vježbi. Taj zaigran i opušten ton pomaže da se vježba s više užitka. Primjerena tjelesna aktivnost jedan je od temeljnih načina brige za zdravlje. Siguran sam da će primjena vježbi iz ove knjige utjecati na smanjenje zdravstvenih problema vezanih uz grudi. Osim toga, vježbe pridonose ranom otkrivanju upozoravajućih znakova. Zdravije i ljepše, zato se isplati uložiti trud… a ova knjiga vas upućuje kako ćete to postići! Autorice Snješka Šiibar i Kristina Ukalović u svojoj knjizi Ne reži me! na privlačan način iznose prirodne načine brige za građu i njihovo povećanje. Otkrivaju drugu mogućnost od noža i zahvata estetske kirurgije. Botox partiji, novinski članci i televizijske emisije o tome tko je što operirao, televizijske serije Reži me i Pod nož stvaraju mnjenje da ne postoji ništa drugo što možete napraviti da biste bili ljepši! U pokretu SPA&WELLNESS također postoji težnja da se i usluge estetskih kirurga uklope u široku lepezu svega što se nudi da biste bili zdraviji, vitalniji i ljepši. Medical Wellness, osim programe oporavka od bolesti i zdravstvenih zahvata, lako uključuje i taj dio ponude. To je trend u svijetu već poprilično zastupljen, a kod nas je u začecima. U nekim wellness centrima gostuju poznati esteski kirurzi, dogovoraju zahvate, no još nisam čuo da se ti zahvati obavljaju i u samim centrima. Siguran sam da će i dio centara SPA&WELLNESS, koji stavljaju naglasak na prirodno i vježbanje, metodama koje donosi ova knjiga, obogatiti svoju ponudu. Također, mislim da će sve žene koje redovitim vježbanjem održavaju ljepotu nogu, stražnjica… i drugih dijelova tijela, uz pomoć ove knjige više se brinuti i za svoje grudi.

Pa se onda za psihološke mane i nedostatke uzme 3,4 grama botoksa… Pribor za kozmetiku , Uscuvana, jednom procitana knjiga, placena 94kn, s izvrsnim savjetima za sve djevojke, zene, dame koje zele povecati obu..., Pribor za kozmetiku Reži me Serija koja je u svijetu, kao i kod nas, pobudila velik interes masa, u svoju šestu sezonu ulazi krajem devetog mjeseca. Nove avanture Chrisa i Seana , nove ševe, nove krvave i slikovite operacije i vjerojatno novi bojkoti organizacija koji ovu seriju smatraju nepodobnom za bilo koji termin. NE REŽI ME.

Ne mogu si pomoći, ne mogu svladati opčinjenost...ne mogu ni pokušati. Ivan sebe sam, uvukao si mi se pod kožu, uopče nemam snage u ovom stanju u kojem sam sad.